„Photoshop is the norm, whether you’re shooting family photos, senior portraits, or billboards. It’s become so normal that we hardly even notice it anymore, and that’s what makes it all the more insidious. Behind the wrinkle-removing, curve-enhancing, waist slimming work is a satanic ideology of youth and beauty. . .
It’s an appeal to inner narcissism–one that worked with Eve. . . in spite of the nakedly obvious lies that fill magazine covers, they continue to sell. Consumers aren’t rationally convinced that they’ll learn to flatten their bellies in four weeks, preserve their youth, and discover a satisfying sex life. But they are compelled by this hope for the good life”
Has the author taken it too far or is there something to it? I can honestly say that I expect out of life. How have you been affected by the media? How can we renew our minds in the midst of all this?
Mai jos este întreg articolul:
The Satanic Ideology of Photoshop
Pagini
-
Alătură-te celorlalți 3.940 de abonați.
Meta
Calendar
-
Alătură-te celorlalți 3.940 de abonați.
Arhive
- ianuarie 2023
- decembrie 2022
- noiembrie 2022
- octombrie 2022
- septembrie 2022
- august 2022
- iunie 2022
- mai 2022
- aprilie 2022
- martie 2022
- februarie 2022
- ianuarie 2022
- decembrie 2021
- noiembrie 2021
- octombrie 2021
- august 2021
- iulie 2021
- iunie 2021
- mai 2021
- aprilie 2021
- martie 2021
- februarie 2021
- ianuarie 2021
- decembrie 2020
- noiembrie 2020
- octombrie 2020
- august 2020
- iulie 2020
- iunie 2020
- mai 2020
- aprilie 2020
- martie 2020
- februarie 2020
- ianuarie 2020
- decembrie 2019
- noiembrie 2019
- octombrie 2019
- septembrie 2019
- august 2019
- iulie 2019
- iunie 2019
- mai 2019
- aprilie 2019
- martie 2019
- februarie 2019
- ianuarie 2019
- decembrie 2018
- noiembrie 2018
- octombrie 2018
- septembrie 2018
- august 2018
- iulie 2018
- iunie 2018
- mai 2018
- aprilie 2018
- martie 2018
- februarie 2018
- ianuarie 2018
- decembrie 2017
- noiembrie 2017
- octombrie 2017
- septembrie 2017
- august 2017
- iulie 2017
- iunie 2017
- mai 2017
- aprilie 2017
- martie 2017
- februarie 2017
- ianuarie 2017
- decembrie 2016
- noiembrie 2016
- octombrie 2016
- septembrie 2016
- august 2016
- iulie 2016
- iunie 2016
- mai 2016
- aprilie 2016
- martie 2016
- februarie 2016
- ianuarie 2016
- decembrie 2015
- noiembrie 2015
- octombrie 2015
- septembrie 2015
- august 2015
- iulie 2015
- iunie 2015
- mai 2015
- aprilie 2015
- martie 2015
- februarie 2015
- ianuarie 2015
- decembrie 2014
- noiembrie 2014
- octombrie 2014
- septembrie 2014
- august 2014
- iulie 2014
- iunie 2014
- mai 2014
- aprilie 2014
- martie 2014
- februarie 2014
- ianuarie 2014
- decembrie 2013
- noiembrie 2013
- octombrie 2013
- septembrie 2013
- august 2013
- iulie 2013
- iunie 2013
- mai 2013
- aprilie 2013
- martie 2013
- februarie 2013
- ianuarie 2013
- decembrie 2012
- noiembrie 2012
- octombrie 2012
- septembrie 2012
- august 2012
- iulie 2012
- iunie 2012
- mai 2012
- aprilie 2012
- martie 2012
- februarie 2012
- ianuarie 2012
- decembrie 2011
- noiembrie 2011
- octombrie 2011
- septembrie 2011
- august 2011
- iulie 2011
- iunie 2011
- mai 2011
- aprilie 2011
- martie 2011
- februarie 2011
- ianuarie 2011
- decembrie 2010
- noiembrie 2010
- octombrie 2010
- septembrie 2010
- august 2010
- iulie 2010
- iunie 2010
- mai 2010
- aprilie 2010
- martie 2010
- februarie 2010
- ianuarie 2010
- decembrie 2009
- noiembrie 2009
- octombrie 2009
- septembrie 2009
- august 2009
- iulie 2009
- iunie 2009
- mai 2009
- aprilie 2009
- martie 2009
- februarie 2009
- ianuarie 2009
- decembrie 2008
- noiembrie 2008
- octombrie 2008
- septembrie 2008
- august 2008
Marius Cruceru
Titlul articolului e prost, de tabloid, menit sa atraga cititori, nedrept fata de un program cu care se pot face lucruri cat se poate de faine. Alminteri, continutul merita citit dar … ce pacat ca a plecat la drum cu un astfel de fault jurnalistic!
n-aș spune că e un titlu de tabloid, aș spune, mai degrabă, că este un titlu jurnalistic, menit să prindă cititorul. Citind și restul articolului în limba engleză, titlul își găsește legitimitatea. Articolul nu este prost și strigă asupra unei probleme reale care chinuie creștinismul evanghelic de peste tot de pe aiurea.
Nu doar titlul, ci si ceea ce se vrea a fi articol si nu este. Extremism fundamentalist?! E prea dur?! Cred ca e jignire nu doar la adresa logicii ci si a bunului simt! Stau si ma intreb care-i/s motivul/ele postarii unui asemnea „articol”? De cele mai multe ori pricep, dar in cazul de fata, e prea mare stiinta ca s-o pot pricepe!:)
Ai citit întregul articol din engleză, Marin, ca să dai acest verdict?
Eu zic să revii
Ce inteleg din titlu si putinele paragrafe incluse este ca a devenit normă/normal sa transmitem celorlalti imagini diferite fata de realitate. Imagini retusate, de cele mai multe ori, in (mai) bine. Imaginile devin mai vii, mai atractive, fetele mai zambitoare, ochii mai albastri, contrastele mai accentuate decat le percepe chiar si ochiul uman in realitate.
De fapt ne-am obisnuit cu falsuri, masti si imitatii, de ce ar fi gresita photoshopizarea?
Recent citeam un afis la avizierul unui camin baptist: Vrei sa fii altfel? Vrei sa te schimbi radical? Ti-ai dorit alta culoare a ochilor, … Noi te ajutam … (se vindeau lentile de contact de diferite culori) Incredibil. Deja nu mai poti fi sigur nici in realitate, intalnind o persoana, daca e cat de cat naturala sau total falsa (fake). Si, daca asta este deja valabil in societate, in curand, si in biserici!
da, dar este întregul articol la link, dacă vrei să citești tot contextul.