Vă mai amintiţi de punctul 18 de aici? Şi de ce m-am apucat de învăţat? î
Ei bine, ieri a sosit! Trebuie să adaug la declaraţia de avere două pegasuri, unul vechi şi unul nou.
Cu o zi înainte sosise asta:
Lui Naum i-a plăcut mai mult aşa.
Mie mi-a plăcut altfel. Nu ştiu, vouă care vă place mai mult?
Iar băieţii de la atelierele Pegas au fost destul de amabili să îmi trimită ce am cerut prima dată, albastru metalizat.
Pare mică, este incredibil de mare, incredibil. Este mai mare decît un mountain bike şi mai mare decît o semicursieră, numai bună să ţină aproape 90 kg şi să nu te faci de rîs prin oraş călărind o chichineaţă. 🙂
Iată noul meu aliat în cursa pentru sănătate şi prosperitate, fără străjerisme :).
Voi reveni, aşa cum le-am promis cu recenzia cît se poate de obiectivă.
Ce vă pot spune după primii 10 km parcurşi?
Diferenţa dintre Pegasul vechi şi cel nou? Diferenţa dintre Dacia 1100, o maşină care stîrneşte atîtea nostalgii şi Dacia Duster.
Deja am fost oprit ieri pe Republicii:
– Staţi, staţi, opriţi-vă! De unde aţi luat superbeţea asta?
Le-am explicat, lucru pentru care băieţii de la Atelierele Pegas îmi vor fi din nou datori 🙂
De asemenea, dacă sînt doritori, voi organiza un eveniment de fund raising pentru misiunea countryside.
Dacă doriţi să vă daţi cu Pegasurile, Pegasul vechi şi Pegasul nou, pentru a face comparaţiile, 5 lei donaţie pentru misiunea din vară, misiunea Countryside , ? lei tura. Ce înseamnă o tură. În Campusul Universităţii Emanuel de la cantină pînă la Casa şi înapoi, asta înseamnă aproape 1 km. O tură cu Pegasul vechi, apoi o tură cu Pegasul nou, ? lei 🙂 sau cît vă lasă inima.
Revin!
Îmi plac amîndouă ! Fiecare din ele face mai mult decît orice alt tip de bicicletă datorită osebitelor lor forme artistice cît şi concepţionale de învăţătură care, la vremea potrivită şi la scară largă, au amprentat cu o asemenea eficienţă mentalul călăreţilor patruzecişti (Pegasul, într-adevăr, fiind puternic asociat la acea vreme cu ideea de învăţătură).
Mai cunoaştem vreo altă formă artistică cu asemenea aptitudini şcolarizatoare, adică în stare să genereze un asemenea apetit sau aplecare spre învăţătură, aşa cum conceptele artistice ale coarnelor de Pegas au fost apte să producă atîta determinare individuală ?
Păi, numai o simplă privire aruncată la coarnele acelea alungite în sus şi întoarse în jos, precum şi o privire la şaua aceea lungă, şi erai gata-împofticit de orice efort şi pentru orice tip de învăţătură !
Cred că cei de la firma Pegas ar trebui să umble un pic pe la reprezentările concepţionale ale bicicletei şi să-i imprime, într-o formă evidentă, o distincţie artistică specială prin care să iasă puternic în relief şi să se înţeleagă clar legătura dintre bicicletă şi învăţătură ! 🙂
…actuali patruzecişti…
Deci rămân la prima vista: e turcoaz. 🙂 Și aici îmi pare tot turcoaz.
S-o folosești foarte sănătos, abia aștept să văd ce spui de feelingul de scaun extrem de jos.
A! A doua îmi place mai mult și mie.
nostalgie, nostalgie 🙂
Arata foarte bine. Felicitari pentru alegere. Pentru ce tip de „road” sunt proiectate?
Ati facut comanda online sau au vreo reprezentanta ceva? Daca aveti si un link ar fi excelent.
basically is a lowrider. conceputul nu a aparut cu pegasul si sunt alte branduri care vand modelul aceasta in ro, model care a prins un revival in ultima vreme.
eu as vrea sa va intreb cat costa un Pegas ca acesta?
Pingback: Cu Pegasul de pe vremea lui Ceauşescu pentru Scorniceşti – Drive test cu noul Pegas | Marius Cruceru
Pingback: Kilograme, jos! Culcat! | Marius Cruceru
Cum a decurs apropierea de „băieţii de la Atelierele Pegas”? Le-ati spus ca „Sunt Cruceru.” si au stiut despre cine este vorba sau v-au intrebat „Cruceru si mai cum?…”? Arata superb! > http://tinyurl.com/pegasu-lu-cruceru
Pingback: Internetul ne face nebuni? | Marius Cruceru
Pingback: Să adoptăm fiecare cîte un … canal. Azi în Oradea, mîine în toată țara! | Marius Cruceru
Prea scumpa pentru o bicicleta .
Romanii au nevoie de produse in raport cu salariile de mizerie .
Bicicletele din ‘nainte de ’89 era mai sigure si mai fiabile .
cred ca sint de acord,
am avut una,
are si multe scadinte pentru 2013
Pingback: Devron – o nouă bicicletă românească | Marius Cruceru