Dacă se apropie sesiunea, examenele, atunci cu siguranţă vin şi referatele, rezumatele, recenziile.
Aproape fiecare dintre colegi cere referate, rezumate sau recenzii pentru a testa intimitatea studenţilor cu bibliografia.
Pentru cei din anii terminali vine perioada finalizării lucrărilor de licenţă şi master.
În conformitate cu noile standarde mai ales la lucrările de masterat şi doctorat trebuie să prezinte un „abstract”. Pentru lucrările de cercetare trimise la conferinţe internaţionale, acest tip de rezumat este absolut obligatoriu împreună cu termenii cheie. Astfel lucrarea poate fi mai uşor găsită pe motoarele de căutare specializate.
Lucrul nu se face după ureche, ci după un anumit tipar.
Iată AICI cîteva indicaţii preţioase. Succes la scris!
Apoi… toţi studenţii vor avea de făcut lucrări mai scurte sau de întindere mai mare.
Iată aici cîteva posibile greşeli pe care le putem evita!
1 ) Letting your deadline slip
2) Being afraid to ask for help
3 ) Making your topic too broad
4) Skimping on the sources
5 ) Getting unorganized
Collegeessaytips.org suggests you ask yourself the following questions to keep your focus:
- Did I use my outline?
- Is there anything that I missed?
- Is there sense to my arguments?
- Did I put everything in my own words?
- Do my paragraphs connect and flow from one to the other?
- Does my conclusion tie the entire paper together?
6) Being Sneaky
7 ) Adding “Fluff”
8 ) Not having a friend read it over
9 ) Trusting the computer to spell-check
10 ) Forgetting finishing touches
A very good site for formatting APA papers. I use it a lot!!!
http://owl.english.purdue.edu/owl/resource/560/03/
Da, noi la UEO avem un format unic pentru cercetare. Toţi studenţii şi profesorii îl folosesc deja.
Format unic? Si cei care vor sa-si trimita lucrarile in alta parte trebuie sa schimbe formatul?
da, nu se întîmpla aşa peste tot?
fiecare revistă, fiecare centru are propriul format,
îţi trimit cerinţele pentru fonturi, spaţiere, note de subsol sau end-notes şi gata.