Pentru cine a cerut un filmuleţ cu „Pătrăţosu”… (P)

(M-au întrebat mai mulţi ce-i cu Pătrăţosu. Iată o explicaţie!)

Am găsit. În sfîrşit un filmuleţ cu „Pătrăţosu” ca să îl vedeţi şi în mişcare, nu numai poze, ca la „De ce pătrăţosu?

Dintre atîtea filmuleţe prost filmate, am găsit unul bun. Uite AICI link-ul.

E funny mai ales ce strigă ultimul tip: „What, you guys, are doing there, ooohhh, my microsoft office… ohhh!” 🙂

Despre Marius David

soțul Nataliei
Acest articol a fost publicat în aş şaptelea simţ, Pătrăţoşenii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Pentru cine a cerut un filmuleţ cu „Pătrăţosu”… (P)

  1. Adi zice:

    Sunt f. trist deoarece majoritatea comentariilor mele scrie ca sunt in asteptare!!

  2. Raul zice:

    Totusi Gelendewagen-ul nemtilor va suferi anumite modificari in 2011 😉
    http://www.autoblog.com/2010/06/07/mercedes-g-wagen-reportedly-to-receive-more-updates-for-2011/

    Inteleg ca mariuscruceru.ro este un facelift al Patratosu-lui sau este un GL ?
    I’d say G Class rules! 😉
    Asa ca e binevenita modificarea 😉

    • Marius David zice:

      Raul, sper ca modificările lui G să fie în bine.
      mariuscruceru.ro este altceva, dar am rămas Pătrăţos în foarte multe chestiuni.
      Vezi în care aici https://mariuscruceru.ro/category/patratosenii/

      da, G Class rules.
      Cele mai puţine chemări înapi din istoria automobilismului din cîte ştiu eu.

      • Raul zice:

        Da, clar, cum sa nu stiu, am citit eu cu atentie „patratoseniile” 😉 E bine ca au ramas – vorba aceea: „cele bune sa se-adune”! 😉
        Imi place ca s-a schimbat pe ici pe colo prin partile importante, dar s-a si revizuit! 😀

        Chestia cu NEchemarile inapoi – as aplica-o si la Range-Rover si Land Rover Discovery 😉
        In rest in privinta „scandalului” din America tare mi se pare ca e o facatura…Toyota care era numarul 1 mondial si numarul 1 in USA dintr-o data a devenit un constructor „anchetat” de CNSAS-ul traficului rutier american, NHTSA. Nu am vazut recall-uri inapoi de la producatorii Sud-Coreeni – Hyunday, Kia, desi ma indoiesc ca au masini mai bune ca Toyota.
        Despre producatorii americani nu mai zic – oricum GM era cu un picior in groapa si tragea sa moara anul trecut, FoMoCo (Ford Motor Company) sau simplu Ford a renuntat la unele modele si chiar marci. Ei bine pe fondul acestei crize autohtone as pune eu chemarile inapoi …De abia anul acesta au aparut chemari de masini americane inapoi, insa nu s-a facut atata verva pentru ele…Plus ca nici nu au aparut masini care sa fi insemnat greul vanzarilor pentru acea marca – de pilda Corvette. Eu unul prefer o Toyota careia i se mai poate bloca acceleratia 😀 decat o masina americana at any given time! Noi romanii o stim repara si singuri! 😉

        PS: Dar de un Range Rover ce ziceti?
        Cred ca stiu – „prea luxos”..too flashy, asociat cu interlopi, fotbalisti…In acelasi timp insa e o masina emblematica si ea, la fel de capabila ca si G Class, neschimbandu-si prea mult aspectul patratos 😉
        Un leac pentru o inima mahnita ar fi acesta: dimineata se administreaza o doza de Mercedes G 55 AMG (507 CP) pe dealurile din spatele casei, iar seara se face o cura (a se citi o tura) cu un Range Rover Supercharged Autobiography Edition (510 CP). A se consuma de preferinta dupa masa (a se citi dupa ce au fost alimentate rezervoarele). „Si nu ne duce pe noi in ispita…”

  3. Marius David zice:

    ilhasmaravillhas, ti-am mai spus, nu sîntem interesaţi de petreceri şi de organizarea lor. Încercă în altă parte. Succes!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.