10 obiceiuri enervante la întîlniri de lucru

  1. Întîrzierea.
  2. Preluarea apelurilor la telefon.
  3. Emailing pe telefon sau pe laptop.
  4. Vorbitul în şoaptă cu cel din stînga şi din dreapta.
  5. Să nu iei notiţe.
  6. Vorbit prea mult.
  7. Să-i întrerupi tot timpul pe alţii.
  8. Să nu vii pregătit.
  9. Lipsa de focalizare (intrarea în paranteze nesfîrşite).
  10. Tăcerea dezinteresată.

Sursa Church Leaders Intelligence Report (newsletter)

Avatarul lui Necunoscut

About Marius David

soțul Nataliei, tată și proaspăt bunic
Acest articol a fost publicat în dulce Românie, Fabrica de barbati, Pt. studenţii mei. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 Responses to 10 obiceiuri enervante la întîlniri de lucru

  1. Avatarul lui Maria Maria spune:

    AMIN!! inca una…sa nu fie cafea!

  2. Avatarul lui A.N.T A.N.T spune:

    11. să faci altceva decât lucru pentru care eşti pregătit şi angajat.
    12. să-ţi ceară şeful să-i accepţi fumul de ţigară.

  3. Avatarul lui Ionel Condor Ionel Condor spune:

    pe mine 4 si 10 ma dor cel mai mult, in plus 4 mi se pare cea mai frecventa.

  4. Avatarul lui naomi naomi spune:

    Ati uitat atipitul din sedinte! 🙂

  5. Toate astea tin de capacitatea unui om de a capta atentia. Dezinteresul apare in momentul in care emitatorul nu are ceva aparte a spune. Intarzierea este anticiparea unei discutii de catre receptor care in mod cert nu-i face placere sau nu il intereseaza in mod cert. Tacerea dezinteresata apare in momentul in care emitatorul pune intrebari fara ca inainte sa isi exprime cu proptitudine ideile intr-un mod captivant. Ca sa ai dreptul sa pui intrebari, trebuie sa iti aduci mai intai in prim plan conceptul personal intr-un mod care sa capteze. Sa nu iei notite? Pai bineinteles ca nu iei notite din moment ce discutia ti se pare mult prea banala pentru a fi consemnata undeva(a se analiza scrierile Sf. Ioan Gura de Aur pentru intelegerea conceptului oratorial). Putem continua, dar mi se pare pierdere de timp. Singurul de vina in general este emitatorul. Receptorul capteaza sau nu informatia in functie de emitator. Codul in care se face transmiterea de informatii trebuie sa fie adecvat persoanelor cu care emitatorul interactioneaza. Iar stilul asemenea.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.