Cît s-a pedalat azi pentru Hospice Emanuel în cadrul campaniei ”Cele mai lungi zile pentru cele mai scurte vieți”? – UPDATE

Astăzi a fost o zi grea! Nu știu cum a fost în celelalte părți, dar pe mine trupul m-a trădat. Totul a început dimineață. Am mîncat ce nu trebuie. Așa se explică opririle mai lungi! Dar nu numai… și prieteniile au contat! Am oprit la Kingsland să ne salutăm prietenii care ne-au însoțit în această săptămînă în vizitele Hospice, am oprit la o familie dragă, am oprit la cafele și ne-am șhaormizat fără rușine la final.

266 euro

Aceasta a fost tura mea, aceasta a fost tura lui Saron! Am alergat împreună, 133 km X 2 – 266 km/266 euro, bani donați de fundația Countryside Ministries pentru construcția Hospice.

1000 plus 600 euro

Bucovinenii s-au ținut de cuvînt și au făcut tura astfel: Iosif Cîrstean, 200 (cu o eroare de strava), David Croitor, 200, Ovidiu Lucescu, 207, Breabăn Iosif, 173, Natty Dragoi, 200, dar împărțiți în mai multe segmente. În total au fost 8 cicliști, fiecare pedalînd cîte 200 de km. Bucovinenii ne rămîn ”datori” cu 600 euro. Sînt sigur că vor face rost de ei! Nu le putem atribui decît 1000 de euro azi🙂 Atît am avut depuși deja în cont! Au alergat pentru 1600? Să dea că se revarsă bogăția Domnului peste ei! Vedea-v-aș în Rai, vorba călugărului bătrîn!🙂

sursa Iosif Cîrstean

90 euro

Cosmin Golban a pedalat singur. Abia seara am aflat de el. Iată ce a făcut pentru Hospice. 100 de km pentru 100 de dolari. Cu el sînt 20 de persoane care au alergat azi pentru Hospice.

450 euro

Tura fetelor a fost mai complicată.

sursa VAlentina Mereu

În total au făcut 362 de km din 450, dar una dintre fete continuă să pedaleze singură pentru completarea kilometrilor lipsă. Distanțele fetelor s-au distribuit după cum urmează: Agota Nemeti, 100 km, Andor Anamaria, 93 km, Rebeca Marișcaș, 87 kmVAlentina Mereu 83 plus 84 singură, în completare. A ajuns noaptea, dar în siguranță! Extraordinară ambiție și determinare! FElicitări, Valentina Mereu! Nu ești datoare cu cei 3 km lipsă din cei 450. Toți înțelegem ce frustrant este să ți se epuizeze bateria la telefon înainte de finalizarea cursei🙂.

Dumnezeu să vă dea sănătate, fetelor!

Iată ce ne-au povestit!

Ne-am întors. Pe scurt, cam asta a fost:
Am plecat pe la 9:10 dimineața. Am parcurs împreună 362,8 km. O tură cu peripeții. Nu a ieșit tocmai cum plănuiserăm. De fapt, nu plănuiserăm prea multe… Eu, personal am avut multe, enorm de multe de învățat! Înainte de-a ieși din Oradea chiar, bicicleta unei fete a făcut pană. Am mers la un service unde ne-a reparat-o și verificat apoi toate bicicletele! 🙂 Îi suntem recunoscătoare lui Czirjak Andris, prietenul Anamariei, pentru ajutorul excepțional pe care ni l-a oferit! Nu știu ce ne-am fi făcut fără el! Acest incident ne-a încetinit și chiar descurajat puțin. Dar am mers mai departe! Mai tîrziu, o biciclistă a căzut și i s-a defectat frîna de pe spate și îndoit puțin roțile. Voia să rămînă în urmă și noi să plecăm înainte fără ea. Am rămas, totuși, împreună, solidare, și am terminat cu bine cursa Oradea-Săcuieni-Oradea. Pentru Rebeca, fiind începătoare, a fost o provocare foarte mare, dar a reușit să ajungă cu bine înapoi în Oradea. 🙂 Ne-am despărțit în locuri diferite, fetele avînd îndatoriri la care trebuiau să ajungă. Au mai rămas, deci, 87.2 km de pedalat. Îi voi parcurge singură înainte de apus. Plec în cîteva minute. Voi posta pe facebook momentul plecării și-al revenirii. Și poze.

Vă atașez și cîteva din pozele făcute împreună în tura cu fetele. A fost o experiență de neuitat! Însă cred că de mult mai mare preț este efortul pe care (cei de la Hospice*) îl depuneți pentru a ajuta pe semenii noștri afectați de cancer și a sprijini famillile lor! Vă mulțumesc pentru ceea ce faceți pentru frații și surorile mele! Domnul să vă binecuvînteze și să vă răsplătească! Să vă dea toate finanțele necesare terminătii proiectului!

Cam atît acum. Revin.

În seara aceasta m-am uitat pe raportul financiar. Cu totul, cu bani promiși săptămîna viitoare, se atinge suma de 4000 de euro. Puțin! Haideți să ne punem următoarea țintă, măcar 7000 de euro din pedalări, ca în campania pentru Alex!

Din partea Hospice Emanuel le mulțumesc celor 15 voluntari înscriși în această zi spre binefacere și jertfă!

UPDATE:

Tot sîmbătă, 23 iulie, au pedalat pentru Hospice, dar MTB de această dată, niște tineri clujeni. Voi reveni cu detalii!

About Marius David

Soțul îngăduit al Nataliei și tatăl nedesăvîrșit al lui Neriah, Naum Lucas și Noah Cristofor
Acest articol a fost publicat în acțiuni umanitare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.