Oradea – Auschwitz pe bicicletă, In memoriam Eva Heyman. Echipa

Da, am fost un egoist și un profitor🙂 . V-am exploatat pe toți la maxim, dragii mei prieteni cosuferitori pe biciclete. Am învățat atîtea de la voi! Eu sînt cel mai cîștigat din toată experiența aceasta, una dintre cele mai frumoase experiențe din viața mea de sportiv, biciclist, călător, cititor și prieten. Am realizat încă o dată necesitatea reinstaurării conceptului de ucenicie peripatetică în viața contemporanilor noștri. Vă mulțumesc din suflet că v-ați alăturat nebuniei mele. Inițialmente doream să fac această călătorie singur, asistat rutier de soția mea. Iată ce-a ieșit pînă la urmă. V-ați alăturat:

Andrei Candale, tăcut, discret, cu un spirit bun, la început de viață, dar cu ochii larg deschiși. A propos, la mulți ani pentru zilele trecute!

Florin Candale, la fel ca fratele său, fără pretenții, mofturi, ieșiri în decor, cuminte la pedalat și nu numai.

Beti Crecan, șofer de asistență o vreme, apoi la bicicletă în schimb cu fratele ei, cu o rezistență fizică de invidiat chiar și de către băieți.

Demetrius Crecan, plin de inițiativă, dornic de provocări mai mari și mai intense, vor veni ele …

Codruța Rădescu, uimitor, unde este încapsulată atît de multă energie și rezistență?

Rebeca Bucur, determinare, perseverență și dorința de a termina cursa în ciuda rănilor de la căzătură, în ciuda faptului că i-a crăpat bicicleta. Admirabil!

Daniel Stupar, asemenea, prea puțin provocat fizic, gata de mai mult, dar gata oricînd să stea în ascultare,

Cadmiel Moldovan (Ocna Mureș), cuminte ca un vulcan în tăcere, răbdător peste poate în ciuda celor 6 pene cumulate. Mare curaj să se întoarcă înapoi alături de Călin Sticea. Au reușit!

Alexandru Moldovan, la felul în care pedalează sînt sigur că s-ar fi putut întoarce pe bicicletă și înapoi, un băiat plin de bun simț și cumințenie bine temperată,

Paul Sticea (Canada), încă nu știu cine a pus mai mult suflet în călătoria asta, eu sau Paul. Numai eu și Dumnezeu știm cît a sacrificat Paul pentru tot acest proiect. Răsplătească-i-se!

Călin Sticea (Canada), pentru Călin toată excursia asta a fost o joacă. De aceea s-a întors în două zile înapoi tot pe bicicletă. Rar am mai văzut pe cineva atît de trasformat într-un singur an și aceasta ȘI datorită călătoriilor de acest gen. Cred că a făcut peste 10.000 de km pe bicicletă în ultimele 12 luni.

Marcel Hadjiu (Chișinău, Moldova), ce ne-am fi făcut fără cunoștințele tale de limba rusă? dar fără întrebările tale neliniștite și nelinștitoare?

Filip și Emma Cristian tocmai se întorseseră dintr-o tabără de supraviețuire, solicitați și obosiți, plini de zgîrieturi, Emma numai se bucura cînd vedea dealurile, Filip ne-a asistat cu o credincioșie de fier atît sanitar cît și rutier. Multe mulțumiri! Un cuplu de admirat!

sursa participant pelerinaj

sursa participant pelerinaj, Filip Smurdistul nostru

Paul și Ada Tarcău (Oradea – Cluj), niște dulci. Ada le-a luat slovăcoaicelor și polonezelor toate QOM-urile🙂. Rar am văzut un cuplu atît de bine sudat, privind atît de frumos în aceeași direcție, făcînd cu pasiune și curăție de cuget lucrurile împreună. Au fost un exemplu, alături de cuplul Cristian și Păduraru, pentru tinerii necăsătoriți care s-au aflat alături de noi.

Emi și Gabi Păduraru (Iași), ce bine că am avut cupluri printre noi. Ce amestec reușit de oameni și destine! Ce ne-am fi făcut oare fără mecanicul nostru care repara o pană în 7 minute? Și cînd răbdarea ne era solicitată la maxim, mai împrumutam de la Gabi, care are să dea la toată lumea.

Ben Boingeanu (Suceava), rar am văzut pe cineva intrînd în formă atît de repede. În cîteva luni de mobilizare și antrenament Ben ar fi fost pregătit și pentru întoarcerea înapoi. Ben a adus seninătatea Bucovinei printre noi.

Aurelian Petruț Țion, cred că cel mai entuziast de toată călătoria. S-a bucurat de fiecare moment, de fiecare poză și a reușit una dintre cele mai bune poze.

Cezar Derevlean, cu un simț al umorului inepuizabil. Lui i se datorează și gluma zilei în a treia zi, pe cînd începuse să îl doară genunchiul destul de bine.

sursa fixedgearlover facebook

– mama, uite cum ma dau pe bicicleta fara miini,

– mami, uite cum ma dau pe bicla fara picioare

– mama, uite cum ma dau pe bicicleta … fara dinti🙂

Corneliu Jităreanu, ciclist cu experiență, pedagogul nostru de la UEO, a fluierat Allegro printre ceilalți cicliști,

Dan Surducan (Brașov), 47 de ani, seniorul grupului, maratonist montan, biciclist, un exemplu de perseverență și anduranță. A slăbit în ultimii ani datorită sportului și a devenit o pildă motivatoare pentru toți cei aflați în aceeași situație. Din cînd în cînd din spate se auzea, pe cînd tinerii se încingeau la vorbă dublînd rîndul: lasă, bă, vrăjiala și bagă la pedală. Dan s-a legat imediat de cei din generațiile care ne urmează și a devenit sfătuitor și prieten pentru mulți.

sursa Aurelian Petruț Țion

Nosu Mihuț, 42 de ani, deși s-a confruntat cu probleme personale mari în ultima vreme, încercări de nepovestit, a dorit să meargă totuși și ne-a fost sfătuitor și model, de asemenea. Ne-a încîntat cu poveștile sale de alpinist profesionist, de la stîlpii din Banat și plopii de tăiat pînă în Pamir și înapoi.

Călin Vălean, echipa 4🙂, admirabil, de trei ori admirabil. Tată a patru copii, a reușit să se antreneze într-un timp record și cu o ambiție demnă și de alte cauze a reușit să ajungă pînă la capăt. Cu dureri, cu febră musculară, dar a reușit. Veți afla și perspectiva sa în zilele următoare.

Anca Filip, șoferiță asistent și preparator al băuturilor isotonice. Multe mulțumiri pentru răbdarea de a ne aștepta pe margini de drum.

Lucian Filip, șeful transportului nostru, un spirit blînd și liniștit, gata oricînd să slujească, să ajute, să facă ordine în urma exploziei unei bombe cu bagaje.

MULȚUMIRI SPECIALE:

Domnilor

David Achim(Aleșd), șofer de asistență la întoarcere

Andrei Achim(Aleșd), șofer de asistență la întoarcere,

Titus Achim (Aleșd), șofer de asistență la întoarcere.

Domnului Voicu Bojan, pentru ajutorul neprețuit în obținerea valului informațional și a sponsorizărilor inițiale.

Doamnei Alina GiurgiuEurovacanța, pentru excelenta și obositoarea și stresanta muncă de rezervare a cazărilor, mîncărilor, turului didactic. Felicitări!

Domnului dr. Marius Sorin Pop – pentru asistență înainte de plecare. Vedeți benzile kinesio de pe picioarele mele.

Domnului Sandrin Jugariu de la DHS-Devron pentru ajutorul tehnic și anul trecut și anul acesta.

Domnului Zsolt Vas Klein de la Bikeservice pentru sfaturi și revizii tehnica.

Universității Emanuel pentru cazare, masă și sprijin

Domnului pastor David Smith pentru tricouri

și celor de la Megaproteine Oradea pentru sprijin

Doamnei Renata, cred că am prins cel mai bun ghid la Auschwitz. Doamna Renata, scriitoare, arhivar cu experiență, a pus atît de mult suflet în tot ce ne-a spus. S-a ocupat multă vreme de interviurile cu supraviețuitorii. Uimiți de cîte povești a adunat și cîte cutremurări a gestionat în sufletu-i atît de larg.

Multe mulțumiri Nataliei, soția mea, și copiilor noștri pentru susținerea emoțională din toată această perioadă, pentru răbdarea pe care au avut-o ca să realizez acest plan.

Tuturor celor ce nu au fost cu noi, dar au fost parte din echipa de sprijin (printre care Ovidiu Androne și Lucian Muntean, pentru sponsorizările individuale) le mulțumesc frumos!

Sper să nu fi uitat pe cineva!

About Marius David

Soțul îngăduit al Nataliei și tatăl nedesăvîrșit al lui Neriah, Naum Lucas și Noah Cristofor
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Oradea – Auschwitz pe bicicletă, In memoriam Eva Heyman. Echipa

1. Calin Valean spune:

Multumim si noi pentru efortul vostru, al organizatorilor!

2. Lucian Filip spune:

:)) numai spirit blând n-am avut când era să îl iau pe Alex de guler :)))
    În rest, aș fi dat like la fiecare caracterizare.
    Nu mă așteptam la acest post și m-am bucurat enorm de el.
    Mulțumim și noi!🙂

3. Anca Tamba spune:

cat de frumos, ce trebuie sa facem sa putem participa si eu si sotul meu la astfel de curse?

4. Ada Tarcău spune:

Sunt foarte recunoscătoare și mișcată de pasiunea și bucuria cu care ați depus atâta efort ca aceast pelerinaj să aibă loc și să fie atât de bine pus la punct în cele mai mici detalii pentru un grup așa de mare. Mulțumim🙂

• Marius David spune:

Draga Ada, îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase, chiar aveam nevoie de ele. Chiar am avut și bucurie și pasiune. Am eu alte defecte, dar nimeni nu mă poate acuza de lipsă de pasiune🙂 Mulțumesc pentru încurajare, asta mă face să reiau proiectul. Poate va ieși mai bine. Ați fost cu toții niște copii minunați. M-am simțit ca un tată alături de Dan și Nosu.

5. Aradul Evanghelic spune:

Felicitări pentru iniţiativă!

6. STEFAN T. spune:

Frumos si felicitari pentru reusita.Multumim pentru updates.Se vede ca a fost super!

7. Marco Tudoran spune:

Îmi cer scuze pentru comentariul de ieri. Da, o excursie din aceasta poate face mai mult decât un set de predici profunde sau set de cursuri teologice. De fapt, toate cu experiența lor…
    Multă binecuvântare!

8. paduraru emanuel spune:

Am fost onorat sa va fiu alaturi.Cat despre pene………oricand.