12 – varza și o tură cu Libertatea (Liberte Espresso)

Din pricina unei răceli neașteptate (parcă așteaptă cineva vreo răceala? Ba… poate că da, vreun elev de clasa a VII-a care este fericit să scape de teze!) a trebuit să amîn intrarea în regim de lichide. Astăzi am stat din nou fără să mănînc nimic. N-am avut încotro și m-am autopedepsit pentru că nu am ieșit cu bicicleta.

Nu m-am abținut totuși să nu fac două sau trei ture prin fața blocului cu Liberte-ul, care a suportat trei operațiuni:

 

1. a devenit din fixie, SSP (single speed). Aici era dilema, acum sînt convins că nu ăsta a fost destinul ei, să fie fixie. La fixie trebuie neapărat frîne.

2. a căpătat apărători bătute în ciocan, o frumusețe.

3. și a căpătat un alt ghidon din lemn, mai în culoarea șeii, mai scurt și mai gros pentru o prindere mai bună.

Mi-am încheiat postul cu varză. Varză murată și am mîncat din belșug și cît mi-a dorit rinichiul.

Cum mă simt? Excelent!

Prea multă sare? Nu! pentru că am băut mult ceai și apă azi.

About Marius David

Soțul îngăduit al Nataliei și tatăl nedesăvîrșit al lui Neriah, Naum Lucas și Noah Cristofor
Acest articol a fost publicat în Amintiri, Biciclete, Fabrica de barbati, Sanatate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la 12 – varza și o tură cu Libertatea (Liberte Espresso)

  1. Dan spune:

    Oau, e superba bicicleta. Frate Marius cate biciclete aveti in colectia d-voastra?

  2. Ovidiu Chis spune:

    Frumoasa! Daca veti avea ocazia sa mai restaurati o astfel de bicicleta, poate reiterati „proiectul” cu donatii in schimbul bicicletei (cum parca am mai vazut pe blog). As fi interesat:).

    • Marius David spune:

      da, sigur, acum fac un Mustang. Interesat? Mustang verde englez, cadrul japonez, montat la trellerborg in Suedia, o frumusete de cadru, otel de locomotiva in el, are 4700 g, dar va iesi o bicicleta de oras extraordinara, un singlespeed de oraș.
      Spune-mi daca il doresti cu fermitate. BAnii donati vor merge pentru proiectul Auschwitz.

      • Ovidiu Chis spune:

        Iertare pentru raspunsul intarziat, dar din ceva motiv nu am primit notificare. Inteleg ca il faceti oricum, sau doar in caz de „fermitate” din partea mea? Realitatea este urmatoarea: cunostintele mele nu se apropie de ale dvs. intr-ale bicicletelor deci nu vizualizez din descriere bicicleta. Interes ar fi, dar e de luat in calcul la intocmirea „bugetului” personal (poate aratati si cel fel de suma ar fi corecta pentru un astfel de proiect?). Pentru a fi mai ferm as avea nevoie de ceva „visual aids” sa-mi pot inchipui cum ar arata proiectul finalizat:).

        • Marius David spune:

          Da, am un alt proiect în desfășurare, de data asta chiar un fixie, dar cu frîne, cu verde John Deere, cu mîner din lemn și șa din piele maro, cu mufe vopsite în ivory, pedale și ax pedalier de producție japoneză, pipă 3ttt, jante mavic, cauciucuri rubena. O sumă corectă pentru un astfel de proiect? prefer să discutăm pe privat. Nu sînt om de afaceri, nu fac afaceri cu biciclete. Îmi realizez cîte o bicicletă de vis, apoi ori o donez cîte unui prieten, ori o pun în licitație pentru vreun proiect caritabil. Îmi place să le văd mergînd, să le încerc și să văd cum alții se bucură de ele.

          • Ovidiu Chis spune:

            Inteleg ce spuneti. Propunerea de a continua discutia privat e foarte buna: cred ca aveti emailul meu din comentarii, eu nu-l am pe-al dvs. Cand mai aveti vreun update cu privire la acest proiect sau altul similar va rog sa-mi scrieti si reluam discutia.
            Multumesc

  3. Dan spune:

    🙂 hm, sunt curios cum arata colectia d-voastra, poate intr-o zi o sa postati un tur virtual cu cele 12 biciclete😀

  4. Ovidiu Chis spune:

    Va mai bazai cu o intrebare. In Oradea este probabil sa aveti un „mester” care va ajuta cu restaurarile astea extraordinare, intrebarea e urmatoarea: cunoasteti pe cineva in Cluj cu abilitati similare? Am avut surpriza de a gasi undeva intr-un sopron o bicicleta de-a bunicului; poate ar fi o restaurare interesanta, insa eu nu am nici timpul nici abilitatile necesare pt a face asta:).

    • Marius David spune:

      Nu, nu cunosc în Cluj pe nimeni, dar cunosc la București. Horia Nițu. horianitu.ro
      Are un portofoliu impresionant.
      M-aș mira totuși să nu fie în cluj ceva băieți care se ocupă. Știu în Timișoara, de asemenea. și Clujul și Timișoara sînt bogate tare în biciclete.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s