Comercializarea copilăriei

E. Decean mi-a indicat următorul videoclip. Am trecut prin toate fazele de recepţie de la „interesant” la „şocant”.

Dacă aveţi o oră de timp, merită să vedeţi cu ce ne mai spălăm mintea din capul propriilor noştri copii.

Consuming Kids throws desperately needed light on the practices of a relentless multi-billion dollar marketing machine that now sells kids and their parents everything from junk food and violent video games to bogus educational products and the family car. Drawing on the insights of health care professionals, children’s advocates, and industry insiders, the film focuses on the explosive growth of child marketing in the wake of deregulation, showing how youth marketers have used the latest advances in psychology, anthropology, and neuroscience to transform American children into one of the most powerful and profitable consumer demographics in the world. Consuming Kids pushes back against the wholesale commercialization of childhood, raising urgent questions about the ethics of children’s marketing and its impact on the health and well-being of kids.

The media material presented in this production is protected by the FAIR USE CLAUSE of the U.S. Copyright Act of 1976, which allows for the rebroadcast of copyrighted materials for the purposes of commentary, criticism, and education.

 

Despre Marius David

soțul Nataliei
Acest articol a fost publicat în Fabrica de barbati, Perplexităţi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Comercializarea copilăriei

  1. gh.iulian(l'exateo) zice:

    wake up call!

  2. Cristina zice:

    Companiile de marketing se bazeaza pe faptul ca parintii nu stiu sa spuna „nu” copiilor lor. Parintii sint incapabili de acest lucru, de aceea au nevoie de FCC si de stat ca sa faca pe parintii in locul lor.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.